torsdag den 23. juni 2011

Hekse

Så blev det, endnu en gang, Skt Hans og det går mod mørkere tider *skrig*, hvad sker der lige for det?! Nå men, jeg tænkte jeg ville tage forskud på løjerne og lagde mig med hekseskud tirsdag. Måtte ringe til Martin, så han kunne hente syg Felix - siden tirsdag har Felix og jeg så ligget i sengen, eller retter på sofaen. For vores meget rumlige sovearrangement, hvor der er plads til alle, det er vi blevet smidt ud fra. Så vi sover på sofaen, eller sover og sover - men så sover vi når alle de andre er taget afsted om morgen.

Hekseskuddet er ved at fortage sig, det forsvinder nok med røgen. Felix derimod, stadig meget syg.

Det er simpelthen, hvad der sker af kedelige ting herhjemme. Jeg kunne ellers godt mønstre en masse arrighed, som jeg kunne skrive om, såsom Vi vil arbejde sammen med vores egne men det bliver ikke nu, det er jeg for træt ti,l eller nok nærmere, har jeg sovet for meget til, eller måske bare Ikke Nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar