lørdag den 28. juli 2012

Tid til det hele

Det var det med tiden og nytårsfortsæt, men som tiden får jo og de der fortsæt har det med at løbe ud i sandet, så jeg har slet ikke fået skrevet - men jeg har tænkt på det og er det ikke tanken der tæller?! Ofte dukker der dog ideér op - så jeg vil prøve at få blogget en smule, men altså ingen garanti.

Tiden er ikke engang gået med noget fantastisk spændende som en ny baby eller noget, jeg bliver faktisk ikke skruk mere, eller næsten ikke mere. Tiden går bare med alt det dagligdagen nu går med. Jeg har fået læst en masse og når jeg læser daler min lyst til pc tid gevaldigt, men nu er det sommer og der er slet ikke tid til at læse.

Måske nogen husker vores sommerferie fra sidste år Ferie, åhh den var strid - men i år gik det meget bedre. Om det skyldes at vi kun skulle køre 20min, eller at campingvogn og fortelt var slået op, eller at Marius er blevet så stor at han selv kan tusse rundt (derfor bliver jeg ikke skruk) eller at man fandt søde mennesker at drikke vin med, det er ikke til at sige - måske det hele. Men det gik i hvert fald meget bedre og tænk sig, nu når man har ferie føles det også som ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar