lørdag den 29. januar 2011

Velkommen ;-)

Så hoppede jeg ud i det. En blog. Nu er spørgsmålet om jeg kan udfylde den, jeg vil i hvert fald gøre mit.

Mit første indlæg -biler, det starter nemlig med B, Og jeg har slået vores ihjel. Sådan totalt ihjel. Det startede med, jeg skulle forbi mit fædrende ophav inden jeg hentede alle drengene. På vejen blev jeg overfaldet af en vandpyt. Faktisk var det nærmere en stormflod. Hele vejen var dækket af 1/2 meter vand. Mit i floden gik bilen ud. Død. Den ville bare ikke starte igen. Fædrene ophav blev ringet op, han kom og slæbte mig fri - jeg havde jo ikke ligefrem vaders på, så jeg kunne komme ud af bilen. Bil lånes - børn hentes af flere omgange, da vi ikke kan være i en alm. person bil allesammen.

Mand ringes op - han får bil hentet og forsikring i gang. Taksator kommer og erklære den død. Vi får lidt penge for den. Ikke meget, da vores gamle virkelig var gammel, men nok til, vi kan lægge en udbetaling på en anden. Nu skal den anden så findes.

Gode ting, ved jeg har slået vores bil ihjel:
  1. Vi skal have nyere bil - JUHUUUUUUUUUU
  2. De 2 store drenge, har lært at tage skolebusse i skole og hjem igen, de er super stolte (OK, de hentes i indkørslen og sættes af der igen - men de tager den) Så nu ingen stress om morgenen + de skal ikke vente på småbrødre når de skal hjem.
Nu er det snart 14 dage siden og selvom jeg har fået kørt i forskellige biler, som vi har lånt, så vil jeg gerne snart have en ny, så jeg har muligheden for at kører med alle drengene og så hele familien kan komme ud.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at kunne følge med i dit liv, nu vi ikke lige ses så tit.
    Jeg elsker sig.
    Knus og mange tanker

    SvarSlet
  2. Ja -Altid noget vi har cyber, når IRL tager al ens tid :-) Elsker digKnus

    SvarSlet