onsdag den 24. august 2011

Bøger

Jeg har købt lidt nye bøger. Schyyy ikke sige det til Martin, jeg skulle jo egentligt ikke købe flere, før om 4 mdr. fordi jeg jo købte en iPhone. Men så købte jeg også én til ham og så må jeg vel godt ?! Nå, men når han ser dem, siger jeg bare det er længe siden jeg har bestilt dem. Det gør jeg nemlig, forudbestiller og vupti så er de der. Og det er ikke alle bøgerne, jeg gør det med, kun dem der endnu ikke er udkommet, men det ved Martin jo ikke vel ?!

Så jeg får læst lidt - meget hurtigere ned jeg får udskiftet herinde. Jeg følger jo med i et utal af serier, og selvom der er en del krimier og historiske imellem, så må jeg indrømme, der er mange teen vamp.fic fantasy imellem. Jeg dvæler i det og elsker det.

Jeg har læst denne serie af Maggie Stiefvater : The Wolves Of Mercy Falls. Nr. 3 og den sidste, er næsten lige udkommet. Og nu har jeg læst dem. Der er gode, men meget anderledes end, hvad jeg er vant til. På nogen måder er den mere dyster og mindre dyb. Jeg mangler lidt dybte og på den anden side, så er den god pga. mørket i den. Uhh jeg ved ikke, en serie jeg i hvert fald tænker lidt over.


Og så var nr. 3 i Fallen serien kommet


Jeg gik glad og fro, igang med nr.3, Passion. Og jeg læste lidt og det sagde mig bare ikke en skid. Altså ikke selve historien, men indholdet. Så jeg stoppede og kig hjem og kiggede på de andre bøger - det viser sig så, jeg endnu ikke har læst nr. 2 - hvilket altid kan anbefales, før man læser nr. 3 - så nu skal den bestilles hjem, eller det har den været længe - den har jo bare være i restordre jo ;-)



Og jo, der skal nok komme lidt om Pride - men det var bare en fantastisk oplevelse, så den skal lige fordøjes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar