fredag den 16. september 2011

Alene hjemme

I disse dage, er jeg alene hjemme. Eller børnene er der, men Martin er taget udlands - eller han er i Sverige ikk :-)

Nå, men jeg er ikke vant til det, med at være selv. Det går super indtil klokken bliver 22.00 så bliver jeg rastløs - og det med at sove, det går slet ikke haha.

Imorgen, imorgen skal drengene så til deres mormor og bedstefar, hvor de bliver til søndag. Søndag eftermiddag har jeg nemlig planer - men dvs. jeg skal være ALENE som i HELT HELT alene i 24 timer. Det sker aldrig, aldrig aldrig. Faktisk tror jeg det er 14 år siden. Skræmmende tanke, både at det er så lang tid siden og at jeg skal være selv. Men det er nok meget sundt - jeg kan jo altid pimpe lidt rødvin og dvæle i teen film.

Og tænk, jeg skal sove L Æ N G E

Ingen kommentarer:

Send en kommentar