tirsdag den 27. september 2011

Bryster

OBS: Hvis bare bryster ikke lige er dig, læs ikke til ende ;-)




Jeg færdes jo på det her über dejlige netsted, SB ♥. En af de dejlige kvinder derfra er blevet bedt om at forlade spisebaren i Illum, fordi hun ammede - og så kan det nok være, vi gik i offensiven.

For helt ærligt, hvad ligner de man ikke må amme?!  Manden sidestiller det endda med at skifte ble på bordet ?! Arhmen det er sgu da de færreste der gør det. Jeg har sgu ikke, med nogen af mine 5 drenge - tilgengæld har jeg ammet dem, alle mulige og umulige steder, for når babyer bliver sultne - så skal de spise - surprise.

Hvis man ikke ønsker mødregrupper, små børn og skrigende bebser på sit spisested, fred være med det. Så sig det er for folk over 15 - what ever, men at forbyde ammebørn, fordi de får mad fra bryster, det er fandme langt ude. Man må nemlig godt komme der, hvis man giver flaske.

Hvad er begrundelsen så, for at man ikke må amme : det er at ikke alle vil se på bryster, når de spiser:
  1. Langt de fleste ammer diskret, vi snakker altså ikke om nøgne bryster med meterlange brystvorter, der langes ind over bordet, for at nå baby på den anden side af bordet. Hvis det er for synligt, så påtal dette.
  2. LAD VÆRE MED AT GLO
Jeg gider heller ikke se på håndværker røv, g-strengstrusser, boxer shorts, folk der snaver, folk der smasker, fold der spiser grimt - men jeg vil gerne ud og spise, derfor passer jeg mit eget bord og min egen mad og overbeglor ikke dem, jeg synes overskrider mine grænser.

Bryster er for fanden da ikke så slemme, at de skal forbydes?? DET ER MAD. Det er jo ikke sådan, vi hiver patterne frem, når der ikke skal ammes. Jeg bliver så harm. Det er at diskriminere. Enten er børn velkommen, eller også er alle børn uvelkommen - man kan da ikke sige, at kun ammebørn skal pakkes væk.

Se, lidt billeder af, at man kan amme med pakkerne fremme, men man kan sandelig også gøre det diskret




Ingen kommentarer:

Send en kommentar