lørdag den 12. februar 2011

Og posten kom forbi

Jeg tror posten er min bedste ven. Det var h*n i hvert fald, da jeg gik hjemme. Det var bare dagens højdepunkt. I starten voldsomt kedeligt, for der var aldrig noget godt med - men så opdager man netshopping I love ♥ Det er lidt farligt, især efter man kan melde sig til diverse betalingssites såsom PayPal, så man skal ikke engang have kortet frem.

Men igår, der havde posten en masse med:


Der Mangler endda 2 pakke på billedet :-)


Først pakke: En Ble som har fået nye knapper. Tusinde tak til Mie fra Funkjogging for fantastisk service.

Anden pakke, en præmie. En super skøn stofble jeg vandt hos rumpETTE, ved at navngive bleen: uldpETTE. Den er bare skøn, den ble - fantastisk udførsels, som altid. Pernille laver de dejligste bleér.

Pakke 3-4-5 og 6. BØGER, skønne skønne Bøger. A Touch Of Dead er allerede læst og jeg har kastet mig over BDB serien ♥ Og her til foråret kommer der mange nye bøger, I alle de serier jeg følger med i - FANTASTISK. Og tak til Twi'Sb'erne fordi, de finder alle disse fantastiske vampyr serier og fantasy serier frem, gotta love'em ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar