tirsdag den 22. februar 2011

Lille update

Så lykkedes det vist, "ny" bil er i hus og hele familien kan komme steder hen - sammen, wuhuuu. Billede kommer, imorgen -eller måske mere senere idag.

I weekenden var jeg til TrueBlood tøse hygge - uhiiii hyggeligt som altid, men meget mad, billeder senere.

Ellers er ugerne gået med syge børn, billeder kommer ikke senere ;-) Og mig der læser BDB, shit shit da også LÆS DEN.

Og tænk, flere uger uden møder  -det er nu helt rart og om 14 dage skal jeg have en hel dag sammen med min søster, det er tiltrængt, vi har ikke set hinanden siden nytår, helt uhørt når man er hende og mig :-) Glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Hej Smukke.
    Hvad er det der BDB, jeg er helt lost, sååå HJÆLP!!! Du kan tro jeg også glæder mig helt vildt til vi skal ses, der er sååå maeget vi skal have sludret om.
    Stort tillykke med bilen glæder mig til at se billeder af den.
    Kæmpe knus
    Jeg elsker dig og jeg savner dig.
    You know who

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt I har fået ny bil.

    Og BDB (Black Dagger Brotherhood) er skønne - allesammen. Dog har jeg fundet ud af at Dark Hunters af Sherrilyn Kenyon bare er supergoe. Det er et lidt større og mere kompliceret univers end BDB - og så spændende:)

    SvarSlet