fredag den 4. februar 2011

Jeg har læst en bog

Faktsik har jeg læst mange. Efter jul, læste jeg

"Den Første" Af Justin Cronin 
http://enterthepassage.com/

LÆS DEN. Den er så god og spændende og ny og velskrevet. Kan ikke vente til nr.2 kommer - i 2012 (!)

Efter det, læste jeg:

"Englen" Af Danielle Trussoni http://www.danielletrussoni.org/

 Rigtig spændende. Men når man lukker bogen, så mangler man (læs: Jeg) forløsning. Jeg havde samme fornemmelse, da jeg havde set filmen "Salt" med Angelina Jolie. Super film - men jeg ved ikke helt, manglede noget ved slutningen. Og sådan er det med bogen, jeg mangler noget - HELDIGVIS finder jeg ud af, at der kommer en efterfølger puha, det var sgu godt - så den ser jeg frem til. Så læs med ro i sinde "Englen" og vid, at forløsningen venter :-)

Nu er jeg så gået igang med "The Wheel of Time" serien, men jeg er endnu ikke rigtig kommet igang. Og så fik jeg bestilt 15 (!) bøger igår - ups, men de er jo billige i England ;-) Glæder mig til de kommer hjem - men jeg skal jo også læse lektier, til min nystartede uddannelse. Lektier - shit det er maaaange år siden.


Forresten: I eftermiddag skal vi ud og kigge bil. Det bliver da godt. Jeg kører så de 3 små ind til farmor og farfar, Martin henter de 2 store og så mødes vi på halvvejen og ser på bil. Se bare, vi mangler en stor bil. Bagefter tager vi til farmor og farfar og bliver bespist, måske en bil rigere ?!

God Weekend

1 kommentar:

  1. Hmmm hvornår kommer der nyt??? Venter i spænding på at høre hvad der sker hos Jer:O)
    Kæmpe knus

    SvarSlet