lørdag den 28. maj 2011

Hvis man nu...

Var ude og shoppe med sin søster og gik forbi en 3 butik - ville man så gå derfra med en iPhone ??

Jeg gjorde og jeg skulle slet ikke have én. Eller jeg kunne godt tænke mig én, men synes nu alligevel de var dyre i forhold til mit behov. Men manden spurgte jo - der var knald(!) tilbud, men Næhh jeg var standhaftig og sagde bestment NEJ TAK. Men da vi så var komme 5 meter videre, menter jeg nok vi måtte vende om og hører hvad prisen nu VAR hver måned. Så det gjorde vi.

De holdt fine salgstaler, meget fine - men helt ærligt, jeg manglede den jo ikke. Ville lige ringe hjem til Martin og hører ham ad - syntes han det er OK jeg bruger så mange penge på en telefon?! Jaja det er jo ikke fordi han har noget at skulle have sagt, men jeg synes det var pænt at gøre ikk. Og hvis han sagde det var en dum idé, så ville jeg bare sige han ikke har forstand på en skid. Men han tog ikke telefonen og så var jeg jo NØD til at købe den. Så det gjorde jeg. Og min søster, som slet slet som i slet ikke skulle ha' én, hun købte den også (ja altså, ikke den samme som min vel - men en anden iPhone magen til)

Martin synes det var helt fint (men så må jeg ikke købe bøger i 6mdr. - godt der ikke udkommer nogen jeg SKAL læse)  han fik så en X8 ud af det (min gamle) ældstebarnet fik sin fars gamle og næstældsten fik storebrors. REN win/win for alle.

Og det der med, at børnene ikke skulle have mobil før de blev mindst 10 - det ser vi igennem fingre med ikk?! For hvis det er, vi IKKE gør, så kan jeg godt liige komme med 10 gode grunde til at de (begge) skal have en. Okay indrømmet, man har et standpunkt til man tager et nyt, især når det drejer sig om børn.

Nu skrev jeg, at jeg ikke havde behov for en iPhone og det er rigtigt nok. Men når man har den, skaber den behov - så det er jo meget godt, så er det ikke et forgæves køb. Nogen gange er der bare ting, der avler behov, men det må hører sig et andet indlæg til.

Nu har jeg en iPhone - den er fin og jeg ææælsker den - Gu' Så.

Jeg ville vise jeg et billede af den - men man kan ikke tage et billede af sin iPhone med sin iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar