mandag den 16. maj 2011

På gaflen

Man sidder (ja det gør "man" åbenbart en del) stille og roligt og spiser. Man føler sig beluret. Man kigger op og de sidder alle og kigger på en. Martin spørger hvad det dog er jeg laver.

Hmm jeg ved sgu da ikke hvad han mener.

"Du sidder da og leger med maden"

Jeg kigger ned - UPS, okay det gør jeg nok.

"Det gør man da ikke"

Hvorfor ikke det?? Jeg måtte aldrig da jeg var barn, nu er jeg voksen og i mit eget hjem, så vil jeg have lov til at leget med maden. Martin indrømmer, det da er lidt sjovt og han husker vist også når vi har haft kartoffelmos kamp og ketchup kamp (kan IKKE anbefales - det sviner) og ungerne snakker stadig om det, selvom der er mange år siden.

Ikke at vi sidder og sviner og kaster med maden hver dag. Ungerne får også at vide, de ikke skal lege med maden, men engang imellem må man sgu godt.



Og ærter de opfordre til leg og jeg fik lavet en nydelig ærtegaffel ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar