mandag den 30. maj 2011

Så var én nok lige

Til eksamen (ja, denne én var mig - men det andet lyder lidt mere vigtigt og når nu nogen mest af alt, minder om hjemmegående husmoder, så han én brug for dette - altså at føle sig vigtig ikk)

Det gik sgu meget godt, det der eksamens noget. For det første var jeg ikke nervøs, som en jeg kender siger "de er jo mennesker med fejl og mangler, ligesom os andre" og med det i mente (ikke at forveksle med mente de bruger i 1.klasses matematik - ohh don't get me startet ) gik jeg cool ind til eksamen. Jeg skulle op i en synopsis, som jeg selv har skrevet - hvilket unægteligt gør det lidt nemmere. Jeg styrede jo det pis og det er fedt, MEN hvad så med næste gang?! Nu er standarten jo sat.

Og jeg kan alligevel ikke lade være med at spekulere på. Jeg har brugt ca. 5 timer ialt, på det her gejl og det går godt, så enten:

  1. Er jeg bare skide klog
  2. Er jeg god til at snakke for min syge moster
  3. Ved censor ikke en skid
Jeg ville virkelig gerne sige nr.1, det er lige mig. Men jeg tror nok det må blive nr.2, nr. 3 ville bare være for nederen. Så god til at snakke - TJEK. Men det er vel en god egenskab at kunne sælge sand i Sahara, ikke at jeg tror jeg ville egne mig til sælger, ajj sidespor her.

Nå, men første eksamen vel overstået  -NU mad til flokken, yep hverdagen styrer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar