tirsdag den 1. marts 2011

Billeder, Billeder og Billeder

SÅ, så kom der billeder i hus. Først - vores bil wuhuuu,jeg tror det er en god bil, er ikke sikker da Martin ikke rigtig overlader den i min varetægt - han glemmer vist, at det er mig der skal køre rundt med alle drengene ;-)



Og så var jeg jo til True Blood hygge i Møllen, med masser af mad. I ånden af serien, lavede jeg Peacan Pie - og så var der alt det sædvanlige, chips,slik, boller, lækre cupcakes,chokolade, frugtsalat. Uha det var en god dag :-)







Og og og, man skulle tro jeg havde fødselsdag idag, for uhiiii jeg er blevet begavet :-) En masse ting fra min mormor og morfar, opskrifter og tærtefade og sengetøj. Sengetøj der ikke er retro, nej det er helt orginalt :-) Og en Køkkenmaskine - jeg har fået mig en fantastisk køkkenmaskine. Nu sidder jeg her, uploader billeder i min glæde over sengetøj, gryder, opskrifter og køkkenmaskiner - er jeg så blevet voksen, når den slags nærmest giver sommerfugle i maven?!







Black Dagger Brotherhood - det måtte jo ske, jeg er ved sidste bog *Vrællllllll*, heldigvis kommer der en ny i slutningen af måneden. Så Heidi, jeg må igang med næste serie :-) ♥


1 kommentar:

  1. Hej Bitten så først denne post nu - mens jeg er ved at læse selvsamme nye bog i BDB-serien. Den er sq bare skøn. Du må helt klart læse Sherrilyn Kenyon's Dark Hunter, men de er lidt specielle i starten indtil man vænner sig til universet - det er så meget større og mere kompliceret end BDB
    Jeg er så ked af jeg ikke var med til TB-maraton - men er glad for at se der var cupcakes <3

    SvarSlet