lørdag den 26. marts 2011

Date Night

Ja, for lidt over en uge siden, var manden og jeg på det - og det gik sgu meget godt. Jeg faldt ikke i søvn, han snakkede ikke fOR meget og vi snakkede ikke (kun) om børn :-)

Først var vi inde og hilse på min nye niece - jegerikkeskruk jegerikkeskruk jegerikkeskruk jegerikkeskruk, godt den belsutninger taget for os ;-)

Så ud og spise -bøffer selvfølgelig. Når man skal med Martin ud og spise, skal man spise bøffer med bernaise. Ligemeget hvor han er, indland /udland, hvilken restaurant han er på, skal han have bøffer, så vi tog på Hereford.

Mig: Hvilken bøf skal du have?
M: Den største og bedste
Mig: Den på 400 g til 400 kroner ??
M: JA

Mig: Mumle mumle,madpakker til en uge, mumle mumle, selvfølgelig skal du det skat, vi er jo for fanden ude og spise. Skal du have salat til?
M: ser helt forkert ud i hovedet - salat??????
Mig: Nej nej så, ingen salat, men det vil jeg.

Gode bøffe, pomfritter og det hele - det er nu skønt at være ude og spise og snakke og hygge. Og kigge på mennesker - det er en sport i sig selv.

Vi fik også dessert. Faktisk kunne jeg ikke spise mere, men når manden skal have bøf til 400 kroner, skal jeg fandme også have dessert.

Bagefter snakkede vi om, om vi skulle tage i biffen- men det orkede vi ikke, 2 timer i mørket, helt stille, enj tak (er man så blevet gammel ?!) Næhh, hjem til ungerne, hygge med det sidste af X-faktor og se dyner.

SE, det var sgu en god date ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar