lørdag den 2. april 2011

Shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy



Nu ikke så højlydte - vel ?! Jeg var nemlig i byen igår *host host*.  Jaja, Martin og jer mødtes med nogen venner og så skulle vi ud og spise. Men ikke før jeg havde sørget for, at vi gik en MASSE rundt i Kbh - det viser sig nu, at ruten på en mobilgps skal indstilles til gåtilstand, ellers sender den dig på en stor omvej. Men heyy så fik vi lidt motion og mere appetit.

Vi var inde og spise mexicansk - skide hyggeligt og gode fadøl og skidegode margaritas. Så ud og bowle , heyy det er jeg jo skide god til. Eller jeg er i hvert fald god til at Kyle den ned af banene, hvis det gik ud på fart ville jeg klart vinde. Men det gjorde jeg ikke.

Så tog vi en tur ned af Istedgade, inden turen tog os ind på Rosies - jaja man er vel over 30. Og så dansede vi og  dansede og dansede og dansede, lige indtil mændende ikke kunne mere kl.4. Så gik vi hver til sit. Martin mente vi klart kunne gå til virum, men for fanden jeg kunne ikke engang gå til nørreport, hvor vores p-skive lige skulle sættes. Desuden gik jeg dobbelt så langt som ham. Så vi tog en taxa. Smuttede ned i seng og sov før hovedet ramte puden.

Imorges (formiddags) vågnede jeg så, ved at ungerne hoppede overn i mit hovede. Dvs. det gjorde de ikke, de var ude med farmor, men det føltes fandme sådan. Op og tage lidt Ipren og kaktuspiller og 2 store glad vand og så iseng (efter Martin var blevet tilbudt - og tog imod, samme) Så lå jeg der og prøvede at sove - men jeg havde det sgi ikke for godt. Jeg hørte farmor og ungerne kom hjem og tænkte jeg måtte vise mig som en ansvarsbevist mor og stå op -så det gjorde jeg. Jeg fik tøj på, kastet op og smidt mig på farmors seng, hvor jeg faldt i søvn.

Martin stod op og så var han frisk (totalt uretfærdigt der) Jeg måtte lige snakke lidt med Ulrik et par gange og ellers sov jeg. Da jeg endelig vågnede, nu mere eller mindre ædru, kom farmor med Treo, The og brød ♥ Og jeg blev helt menneske igen.

Så imens jeg har ligget i sprit, har farmor og farfar taget sig rigtig godt af drengene -det skal de have tak for, når nu jeg vælger at hælde så meget indenbors, at ungerne var i fare for at få en lille skid på, bare de opholdt sig i samme rum som mig.

Efter aftensmad kørte vi hjem - og nu sidder jeg her og synes det er rigtig godt vi kun har lørdag.

BTW: Så har jeg muskler og hver og én gør ondt idag, så meget jeg næsten ikke kunne holde om rattet i bilen. Det der bowling og dansen gør sgu noget ved én -avav.

1 kommentar:

  1. Hahahahaaaaaa..... Det lyder som om I har haft en FAAANTASTISK aften, men det bider jo en i både hoved og røv dagen efter... Håber du er ved at være menneske igen, det tager jo efterhånden lige så mange dage, som timer man har været stiv, at komme sig. Det er vist noget med alderen, hihihihiii...
    Knus

    SvarSlet