torsdag den 14. april 2011

Bestyrelse eller bestyrtelse ?!

Igår var jeg til møde, for en gangs skyld. Forældremøde i børnehaven. Først undrede jeg mig over, så få der kommer til den slags ? Ud over bestyrelsen og personalet var der vel 10-15 forældre, ud af ca.60 hold forældre. Tænk det er 2 timer, hvert år - er det mon i overkanten?! Nå, men det er da også bare fordi jeg er så hellig, at jeg involvere mig i ALT og kommer til det HELE *PudsePudseGlorie*

Men det er nok nu, ja shit shit, jeg har meldt mig ud af en bestyrelse, ellern jeg modtog ikke genvalg. Efter 7 år i Børnehusets bestyrelse og de sidste 2-3 år som formand, så stoppede jeg. Virkeligt angsprovokerende, for kan de andre nu gøre det ligeså godt?! Har de nu alle de rigtige overvejelse med indenover?? Da jeg igår til mødet, hørte lidt om de emner, der skal op i bestyrelsen fremover - blev jeg i tvivl - mit hjerte råbte bare " NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJj, du KAN ikke droppe det, du må være med til at bestemme" men nej nej, afholdt årsberetning og det var det. De andre kan jo godt og det er kun sundt, med nye øjne på tingene (selvom det ikke er ligeså gode øjne som mine ;-) )

Så nu er jeg "bare" forældre der nede, selvom jeg da lige påtog mig at finde den mest hensigsmæssige solcreme, når nu de skal til at lave en solpolitik.

Mon jeg kommer til at kede mig nu?! Sikkert ikke, idag skal jeg til 2 møder, fra kl.19-22 og fra 22-23, shit jeg skal kører stærkt, for at nå begge - eller måske jeg bare skal gå tidligere fra det ene.

Og så er der lige formansposten i skolebestyrelsen, forældrerådet i SFO'en, forældrerådet i 1.klasse, min uddannelse (hvor jeg skal skirve opgave lige om snart og til eksamen) manden og nåhh ja, de 5 drenge der har valgt at husere herhjemme.

Men heyyy - der er masser af tid nu og indrømmet, jeg gør det kun fordi jeg kan li' at brokke mig (og så må man jo engagere sig) og jaja jeg synes også det er meget fedt jo, at være lidt rundt om det hele. Men hvis Martin spørger - så sig det er KUN fordi ingen af de andre vil, ikk?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar