fredag den 29. april 2011

Birthday - The Twins ♥

Jaja, fødselsdag starter jo ikke med B - vel ?!

Og ja, tvillingerne har fødselsdag. Elias bliver 4 år i dag og Felix bliver 4 år i morgen. De har glædet sig lææænge. Husker I ? Dengang man havde sommerfugle i mavn i ugevis, hvor forventningen var tårnhøj, hvor glæden var enorm - dengang man var barn og ventede på sin fødselsdag. Det var fantastisk og det er næsten ligeså fantastisk at se sine børn glæde sig, på den måde.

I går aftens bagte jeg kage, som de skulle have med i børnehave (sukkerpolitik?!) og pakkede gaver ind og pakkede gaver ind. Til morgen fik vi så nybagte boller (totalt overskud der - eller var det fordi det hele var klart ?! ) og de fik GAVE




Heldigvis er det legetøjsdag i Børnehaven, så de kunne få deres gave med.


Når de kommer hjem, skal de have lagkage og flere gaver. Uhhh det glæder jeg mig til, de skal nemlig have en Nintendo og jeg tror de bliver helt vilde. De store får også én - så glade børn over hele linjen. Imorgen får de også en morgengave (da det jo reelt er Felix' fødselsdag) og så kommer familien og er med til at fejre dem. Tænk 4 år siden de var bitte små ♥


3 kommentarer:

  1. Åhhhh B, de er SÅ fine...tillykke med dem...og fed måde I holder fødselsdag to dage i træk...og vi har heller ingen sukkerpolitik hos os...we låååve it :-D

    (Ej og cool du har fået blog...fandt den lige da jeg ikke turde være på SB, når jeg er syg...hæhæhæhæ).

    Vi ses på mandag...juhuuu!

    Hilsen Pia (smillasmilla)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde og skønne. Og jeg kan skam sagtens huske det med at glæde sig til sin fødselsdag :)
    Nu er jeg mere: Øh nåhja - det er vist på onsdag. Gæster? Nej vi skal jo på arbejde og så er der spejder og fodbold.. vi holder det en anden dag. Hvor meget jeg fylder? oO(ok, jeg er fyldt 30, men damn er det nu 33 jeg er eller jeg fylder... bum bum ... regne regne) Jeg fylder 33!
    Mikkel fylder 10 i næste uge - der har jeg fri de to dage før og på dagen, for skal da nå at bage kage og boller og gøre klar til "når han hjem fra skole går" :)
    Stort tillykke med drengene

    SvarSlet
  3. Tak de damer, de er jo meget søde, sådan nogen børn (en gang imellem) Og Pia, man skal jo åbne for sin pc, ellers går den jo kold, det ved alle jo.

    Heidi - ja, det er som om det sjove går lidt af med alderen, godt vi så kan bruge en masse tid på ungernes.

    SvarSlet