lørdag den 30. april 2011

Haha - jeg vandt

Husker I denne bunke ??



Nu ser den sådan her ud:


Vi har nemlig holdt fødselsdag idag. Så familien var på besøg og når man er sammen med familien, er det godt at være aktive sammen og gæsterne skal jo heller ikke kede sig. Så jeg har indført en tradition, en ganske fin en, hvis én selv skal sige det, og det skal hun. Vi lægger strømper sammen :-) Jeg tror faktisk det er tredje gang eller sådan, vi gør det til tvillingernes fødselsdag. Fantastisk koncept - indfør det. Jeg overvejer om vi næste gang, ikke kan pudse vinduer også. Måske vi deler os op og ser, hvem der først bliver færdige. Men de der strømper - det er faktisk sjovt, når man er flere om det. Fpr der går sport i, at finde nogen der passer sammen. Jeg er bare lidt overrasket over, hvor mange enlige sokker der er tilbage - HVOR er de ??



1 kommentar:

  1. Fedt koncept!! Det MÅ jeg adoptere!! Jeg forstår bare heller ikke hvor alle de enlige sokkers makkere forsvinder hen!?

    SidseB

    SvarSlet